Wij zijn telefonisch 24/7 bereikbaar. Ons kantoor in Merelbeke is geopend op afspraak en ons kantoor in Gent is geopend van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 16u30.

Bij KBC doen we er alles aan om de zorgen over je verzekeringen weg te nemen. We staan natuurlijk voor je klaar als je vragen hebt, maar wist je dat je ook met onze app KBC Mobile gemakkelijk het overzicht over je verzekeringen behoudt? En dat gewoon op je smartphone.

Ontdek de mogelijkheden van KBC Mobile

Een opname in een ziekenhuis melden of schade aangeven kan heel eenvoudig met de app, waar en wanneer je wilt. Via KBC Mobile kun je ons ook een berichtje sturen of rechtstreeks opbellen. Sterker nog, KBC Mobile heeft nog heel wat andere voordelen voor je. Je hoeft zelfs geen rekening bij KBC te hebben om de app te gebruiken.
Met KBC Mobile ontvang je bovendien al je berichten en documenten digitaal. Dat is snel, veilig en milieuvriendelijk. Lees er alles over op www.kbc.be/communicatie.

En zoveel meer dan alleen bankverzekeren

Met KBC Mobile kun je bovendien je filmkaartje bestellen, een ticket kopen voor de trein of de bus, je klantenkaarten bijhouden, en zoveel meer. Ontdek hier de extra diensten in deze all-in-one app

Zin om te starten?

Dat is heel eenvoudig. Scan de QR-code en download KBC Mobile.

Je kan de app “KBC Mobile” ook rechtstreeks downloaden uit de Google Play Store of Apple App Store. Volg de installatie-instructies op je smartphone.

Je hebt verschillende mogelijkheden om de toepassing te activeren:

  • via je bankkaart en kaartlezer als je een rekening hebt bij KBC
  • via een activatie- en logincode die je krijgt in je verzekeringsagentschap
  • via de app itsme. Hoe dat werkt, lees je op www.kbc.be/itsme.

Hulp nodig bij de activatie?

Laat je begeleiden door onze medewerkers van de KBC Helpdesk Online. Je bereikt ons op het nummer 016 43 25 07 of via kbc.helpdesk@kbc.be, elke werkdag van 8 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Ook Kate staat voor je klaar in KBC Mobile

Zit je met een vraag over je bankzaken, verzekeringen of extra diensten? Dan helpt Kate je graag verder in KBC Mobile. Als je wilt, geven we je zelfs handige suggesties waarmee je tijd bespaart. Daarvoor moet je enkel de “proactieve diensten” van Kate activeren. Dat doe je in 3 eenvoudige stappen:

  1. Meld je aan in KBC Mobile en tik links bovenaan op je profiel(foto)
  2. Tik bij ‘App-instellingen’ op ‘Diensten van Kate’
  3. Nu enkel nog de ‘Proactieve diensten’ activeren, en klaar!

Wil je weten wat Kate nog voor je kan doen? Ontdek het op www.kbc.be/kate.